Syndetics cover image
Image from Syndetics

Influencer marketing i praktiken : strategi, ekonomi & juridik / Johannes Gustavsson.

By: Material type: TextTextLanguage: Swedish Publisher: Stockholm : Sanoma utbildning, [2022]Manufacturer: 2022Edition: Första upplaganDescription: 237 sidor illustrationer 21 cmContent type:
  • text
Media type:
  • unmediated
Carrier type:
  • volume
ISBN:
  • 9789152363324
Subject(s): DDC classification:
  • 658.872 23/swe
Other classification:
  • Qblb
Summary: Influencer marketing har blivit en mer självklar del av många företags och organisationers marknadsföringsmix. Det handlar om att använda inflytelserika profiler med ett betydande antal följare för att nå ut till en målgrupp på ett trovärdigt sätt – oavsett om det handlar om att bygga ett varumärke, sälja varor eller sprida ett budskap.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)

Influencer marketing har blivit en mer självklar del av många företags och organisationers marknadsföringsmix. Det handlar om att använda inflytelserika profiler med ett betydande antal följare för att nå ut till en målgrupp på ett trovärdigt sätt – oavsett om det handlar om att bygga ett varumärke, sälja varor eller sprida ett budskap.

Li

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha