Influencer marketing i praktiken : strategi, ekonomi & juridik / Johannes Gustavsson.
Material type: TextLanguage: Swedish Publisher: Stockholm : Sanoma utbildning, [2022]Manufacturer: 2022Edition: Första upplaganDescription: 237 sidor illustrationer 21 cmContent type:- text
- unmediated
- volume
- 9789152363324
- 658.872 23/swe
- Qblb
Item type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Tryck | Wisbygymnasiets bibliotek | Vuxen | Qblb (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 2024-10-31 | 80073805209 |
Influencer marketing har blivit en mer självklar del av många företags och organisationers marknadsföringsmix. Det handlar om att använda inflytelserika profiler med ett betydande antal följare för att nå ut till en målgrupp på ett trovärdigt sätt – oavsett om det handlar om att bygga ett varumärke, sälja varor eller sprida ett budskap.
Li
There are no comments on this title.