Syndetics cover image
Image from Syndetics

Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer / Karin Winroth.

By: Material type: TextTextLanguage: Swedish Publisher: Stockholm : Ekerlids förlag, [2020]Manufacturer: 2020Description: 159 sidor illustrationer 21 cmContent type:
  • text
Media type:
  • unmediated
Carrier type:
  • volume
ISBN:
  • 9789188849502
Subject(s): DDC classification:
  • 658.827 23/swe
Other classification:
  • Qba
  • Qblb
Summary: Boken handlar om vikten av att använda sin magkänsla i arbetet med att utveckla varumärken och affärer och om att våga experimentera och erbjuda affärsmodeller som inte funnits tidigare - modeller som kan förändra en bransch.  Författaren Karin Winroth låter oss möta två framgångsrika, modiga entreprenörer som började sin bana i blogg- respektive mediavärlden. Summary: Behandlar även Elin Kling, Miroslava Duma och Lisen Bratt Fredricson
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)

Boken handlar om vikten av att använda sin magkänsla i arbetet med att utveckla varumärken och affärer och om att våga experimentera och erbjuda affärsmodeller som inte funnits tidigare - modeller som kan förändra en bransch.  Författaren Karin Winroth låter oss möta två framgångsrika, modiga entreprenörer som började sin bana i blogg- respektive mediavärlden. 

Behandlar även Elin Kling, Miroslava Duma och Lisen Bratt Fredricson

Li

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha