Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer / Karin Winroth.
Material type: TextLanguage: Swedish Publisher: Stockholm : Ekerlids förlag, [2020]Manufacturer: 2020Description: 159 sidor illustrationer 21 cmContent type:- text
- unmediated
- volume
- 9789188849502
- 658.827 23/swe
- Qba
- Qblb
Item type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Tryck | Wisbygymnasiets bibliotek | Vuxen | Qba (Browse shelf(Opens below)) | Available | 80073805538 |
Browsing Wisbygymnasiets bibliotek shelves, Collection: Vuxen Close shelf browser (Hides shelf browser)
Boken handlar om vikten av att använda sin magkänsla i arbetet med att utveckla varumärken och affärer och om att våga experimentera och erbjuda affärsmodeller som inte funnits tidigare - modeller som kan förändra en bransch. Författaren Karin Winroth låter oss möta två framgångsrika, modiga entreprenörer som började sin bana i blogg- respektive mediavärlden.
Behandlar även Elin Kling, Miroslava Duma och Lisen Bratt Fredricson
Li
There are no comments on this title.