M3000 Marknadsföring Kommentarer och lösningar / Jan-Olof Andersson, Rolf Jansson, Anders Pihlsgård, Nils Nilsson.
Material type: TextLanguage: Swedish Publisher: Stockholm : Liber, [2022]Manufacturer: 2022Edition: Andra upplaganDescription: 115 sidorContent type:- text
- unmediated
- volume
- 9789147143313
- 658.8076 23/swe
- Qblb
Item type | Current library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kurslitteratur | Vuxbiblioteket | Vuxen | Kurslitteratur | Qblb (Browse shelf(Opens below)) | Available | 80072661589 |
Browsing Vuxbiblioteket shelves, Shelving location: Kurslitteratur, Collection: Vuxen Close shelf browser (Hides shelf browser)
Marknadsföring har på många vis förändrats och blivit allt mer digital och komplex. Den nya andra upplagan av M3000 Marknadsföring har reviderats för att möta denna föränderliga värld.Marknadsföringsområdet är ett område med hög förändringstakt. Marknadsföring har under de senaste åren blivit allt mer digital, och på många sätt mer komplex. Ett exempel på detta är E-handeln, som förmodligen exploderat och därmed förändrat företagens marknadslogik
För gymnasieskolan
Li
There are no comments on this title.